Jag är inte redo att möta 2014

Det här året har varit så upp och ner, flera saker jag är otroligt tacksam och glad över men ändå så många saker som jag känner att jag skulle vilja ändra på och göra bättre. Jag känner mig inte klar med 2013 och jag känner mig definitvit inte redo för 2014 även om jag har längtat efter detta år väldigt länge. Den främsta orsaken är att jag fyller 18 år, vilket stressar mig enormt, samtidigt som jag blir otroligt taggad, då det finns så mycket jag skulle vilja uppnå när vi nu går in på mitt sista år som junior. 
 
Men, jag har utvecklats som ryttare och lärt mig enormt mycket detta år, även om jag resultatmässigt inte har skrällt, så har jag fått ett bra flyt i 130, där vi har hoppat runt felfritt. Jag ska slita hårt för att kunna hitta nivån vi slutade på 2013 relativt snabbt 2014 för att sedan kunna klättra vidare och på ett bredare plan nu när jag har också har Ella som vi planerar att testa på banorna! 
När man inte har de bästa förutsättningarna får man skapa sig egna, ingen kommer ihåg någon som ger upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0