Ett par tävlingar senare

Vi har hunnit med en del sen jag skrev sist, har insett att jag är nästintill usel på att försöka hålla kontunitet i något annat än ridningen, inte ens skriva några rader på en blogg kan jag sköta. 
 
I alla fall så har jag och Chivas hunnit med både en endagars tävling och ett meeting. Först var vi i Falum och startade första gången efter att Chivas återhämtat sig från masken. Sedan i helgen var vi i Gagnef på meeting. Han har varit toppen. Energin som i våras tog slut efter framhoppningen satte kvar inne på banan. Han hoppade bra och hade en sån fantastisk energi, det var länge sedan jag tyckte det var på riktigt roligt att tävla, men i helgen njöt jag verkligen. Han har också placerat sig i ett par klasser! 
 
Här kommer en film från den avslutande klassen i Gagnef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0