Det är sådana här gånger man blir världsmästare

Kom iväg alldeles för sent till stallet idag pga regnet som aldrig slutade falla. Kvart i åtta satte jag sur som en citron på cykeln i regnet och halv bölade för jag tyckte så synd om mig själv. Men som den envisa gris jag är så red jag klättrings intervaller (10x4) vilket tog över en timme ute i regnet. När jag kom tillbaka var jag mycket gladare trots att jag var genomblöt och dessutom vart jag lite mera världsmästare än vad jag var igår! Nu är klockan 11 och jag precis kommit hem och ska nu slänga mig i sängen! 
 
Med tanke på denna bild verkar det som att jag var världsmästare på att äta när jag var liten. Det är jag iof fortfsrande också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0