Tävlingsdag -fantastiska ponny

Idag har jag varit relatift effektiv. Gick upp tidigt imorse vilket är skönt, jag tycker inte om att sova bort halva dagar! Gjorde klart stallet innan vi styrde bilen mot Insjön strax efter sju för att tävla med Ponnyn. Carro red överlag väldigt bra, men bäst i andra klassen och vi börjar se resultat. Hon och Bender har varit ute på banan i 1 år nu och saker och ting börjar falla på plats. Tittade tillbaka lite på året och vi räknade ut att han lyckats dra på sig 5 fel totalt under året, är det inte helt fantastiskt? Ett riv och ett tidsfel och ponnyn har aldrig tävlat innan denna tid. 
 
Nog babblat, när jag kom hem red jag en runda och Chivas känns pigg och fräsch och i helgen väntar tävling -roligt! 
bilden passar bra in eftersom det var finväder idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0