Vilodag

Idag fick Chivas vila efter några pass med lite hårdare träning, men jag och mamma tog med hundarna och gick en runda på 40 minuter så både vi och djuren skulle få röra på sig lite. Vi blev dock lite chockade mitt i promenaden när Chivas stannade och skulle ta sig en tugga i diket och innan vi hann reagera så stod han på knä. Hann dock inte ta kort för min spontana reaktion var att heja på honom att resa sig direkt. Han såg själv inte ett dugg brydd ut så vi har egentligen ingen aning om som egentligen hände, men chockade blev vi! 
 
Imorgon tänkte jag hoppa lite om underlaget fortfarande ser bra ut på banan, hoppas det, är verkligen sugen på lite hoppning igen efter Chivas kortare break! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0