Ulle träning

Har tränat för Ulle i helgen och Chivas har skött sig väldigt väldigt bra. Jag känner mig otroligt nöjd och glad över att saker och ting har börjat hända. Tack vare världens bästa Ulle är vi på väg att hitta en rytm och galopp som fungerar bra och som får Chivas att hoppa helt fantastiska språng. Igår red vi markarbetes övningar och trimmade så när jag red fram idag kändes han väldigt avspänd. 
 
Vi hoppade en lång och stor banan och de 9 första hindren kändes så bra att jag inte förstod vad som hände, sedan på slutet hade vi inte energin att komma upp på samma sätt. Men jag är ändå nöjd och tar med mig alla de bra språng och beröm vi fick!  
Markarbete igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0